luni, 14 iunie 2010

Rihanna pe coperta revistei Elle


Deşi i-am văzut noua freză roşcată, pe coperta revistei Elle, ediţia de iulie, Rihanna încă apare cu vechea ei frizură.

Dar indiferent de culoarea părului, gagica arată sexy!

Artista care a lansat recent videoclipul piesei Te Amo, vorbeşte în interviul acordat revistei despre fotografiile de promovare a albumului Rated R:

“Mi-am dorit fotografii care să redea putere şi curaj dar să fie şi feminine – o femeie puternică poate fi vulnerabilă. Toate femeile sunt şi vulnerabile şi puternice, indiferent de rasă, de lucrurile prin care ai trecut în viaţă. Fiecare femeie are acea putere, iar acest lucru este de netăgăduit, dar în acelaşi timp avem şi inimi mari. Aşa suntem noi.”

Bla bla bla…

Despre iubitul ei de acum Matt Kemp, RiRi spune:

“Am un iubit. Sunt foarte fericită. Mă simt în largul meu şi este atât de uşor. Duc o viaţă atât de haotică, dar la sfârşitul zilei, el este liniştea mea. Rămân cu picioare pe pământ atunci când vorbesc cu el, cu familia mea.”

Fata se simte bine. Asta este important.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu